مقالات

چرا باید از جعبه جواهر استفاده کنیم ؟

جعبه جواهر

چرا از جعبه جواهر استفاده کنیم؟

حتما شما هم از نگه داری طلا و بدلیجات خودتون در داخل جعبه های مختلف  یا کشوی میز آرایش یا پاتختی یا توی گلدون و یخپال و یا زیر بالش خسته شده اید، خب حق هم دارید، بدون شک مناسب ترین محل برای نگه داری طلا و جواهر و بدلیجات محبوب شما ، جعبه های مخصوص نگهداری جواهر می باشد .
این فروشگاه نسبت به سفارش و واردات بهترین و با کیفیت ترین جعبه های جواهر با اندازه های مختلف و کاربردی اقدام کرده و به صورت عمده و تک نسبت به عرضه آن اقدام می نماید . قبل از معرفی جعبه ها باید به این نکته مهم اشاره کنیم که نظافت و تمیز کردن تمامی جعبه ها به خاطر روکش چرم صنعتی بسیار ساده و راحت انجام می شوند .
جعبه جواهر مینی مربعی و دایره ای با ابعاد ۱۰ در ۱۰ و ارتفاع ۵ سانتیمتر و در رنگ های مختلف شاد  ، مناسب نگهداری جواهرات به مقدار کم بوده و در هنگام سفر ،مهمانی محل مناسبی جهت نگه داری و حمل جواهرات محبوب شما می باشد .
جعبه جواهر مسافرتی مستطیلی با ابعاد ۱۶ در ۱۱ و ارتفاع ۵.۵ سانتیمتر در رنگ های متنوع و با اندازه ای بزرگتر از جعبه های مینی ، مناسب نگهداری جواهرات به تعداد بیشتر بوده و علاوه بر محل نگهداری گردنبند و دستبند و انگشتر ، دارای یک صفحه مخصوص نگه داری گوشواره هم می باشد  . ابعاد این جعبه ها به گونه ای است که هم برای نگهداری جواهرات در منزل و هم برای مسافرت و حمل جواهر بسیار کاربردی هستند .
جعبه جواهر بزرگ دو طبقه با ابعاد ۲۳ در ۱۷ و ارتفاع ۹ سانتیمتر در رنگ های کاربردی و قفل کلید دار با روکش چرم صنعتی شامل دو طبقه بسیار کاربردی و جا دار بوده و علاوه بر گردنبند و دستبند و انگشتر و گوشواره ، میتوان انواع النگو و ساعت و سایر اکسسوری ها رو به تعداد زیاد در آن جا داد و نگهداری کرد . این مدل جعبه مناسب نگهداری جواهرات شما در منزل ، گاو صندوق و صندوق امانات بانک ها بوده و خیالتون رو یک بار برای همیشه راحت میکنه .

1 دیدگاه در “چرا باید از جعبه جواهر استفاده کنیم ؟

  1. amani گفت:

    من از جعبه های جواهر شما تهیه و استفاده کردم و واقعا راضی بودم . کیفیتشون هم عالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید